martes, 26 de febrero de 2008

Visita a Madrid - LXXII Sínode de la IEE


Els dies 2, 3 i 4 de novembre del 2007 vam passar uns dies a l'Escorial, Madrid. Voliem tenir una primer contacte amb un sínode, i també, tot s'ha de dir, aprofitar per visitar una mica Madrid.

Volem donar les gràcies a la EEC, a la IEE, i als consells de les esglésies que es van esforçar molt per fer que aquest viatge fos possible.
Us deixem algunes fotos i comentaris d'alguns dels joves.


Doncs els dies a Madrid jo penso que van estar molt bé perque els joves de BcN vam tornar molt contents i amb ganes de fer coses i el estar allà amb els nois i les noies de Madrid va ser molt divertit ja que jo pensava que no tindriem el bon rotllo que hi havia...





Els dies que vam passar a l'Escorial pel motiu del Sinodo, van ser molt gratificants, ya que vam poder conèixer els joves de Madrid amb els qual vam passar un bons dies i gràcies a ells ara mateix el joves de Barcelona hem retornat les nostres trobades.


Bueno que puc explicar, vaig poder observar que entre els joves de Barcelona i de Madrid hi havia bona relació, apart de que jo als joves de Madrid ja feia com 6 anys que els coneixia, m’ho vaig passar molt bé coneixent al grup de Barcelona, apart de que jo era l’únic noi del grup de joves de Barcelona. Va faltar una mica de coordinació entre els presbiteris de les esglésies i monitors. Per lo de la visita al centre de Madrid però va ser una experiència molt maca. S’ha de repetir…


No hay comentarios: